środa, 10 sierpnia 2016

WIELKI POWRÓT

Witajcie. Przepraszam za tak długą nieobecność. Zmagałam się z bardzo ciężką chorobą która dopadła mnie zupełnie nagle.  Rok walczyłam o zdrowie a drugi rok aby moje życie wróciło do normy cały czas gdzieś z tyłu głowy były myśli o tym blogu.  Chciałam dokończyć historie jednak nie mogłam się dostać na konto dopiero dziś mi się to udało i właśnie zabrałam się za pisanie rozdziału XIX rozpiera mnie wena i wielki entuzjazm.  Mam przed sobą długą noc,która mam nadzieje że okaże się również płodna dla mojej weny i że już jutro rano będę mogła się z wami podzielić tym rozdziałem. Pozdrawiam i przepraszam.
H.R.

3 komentarze:

  1. Oczywiście ze Cię rozumiemy. To cudownie ze znowu możesz pisać pisać ze wyzdrowialaś ♡ Twoi czytelnicy nadal tu są ;) Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę, Bo bardzo fajnie piszesz. Btw nie wiem czemu ale nie wyświetla mi się 14 rozdział. Wiesz może dlaczego ?
    Pozdrawiam
    《~♡~》

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na notkę ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że to albo jest pomyłka z numeracja albo rzeczywiście zniknął musze to sprawdzić juz wstawiam krótki bo krótki ale będzie

    OdpowiedzUsuń