czwartek, 16 maja 2013

Ważny patronus!!!

Wiem, że notka powinna już się tu pojawić ale... No, właśnie jest pewno ale. Jestem zawiedziona liczbą komentarzy. To źle wpływa na moją wenę. Cieszy mnie każdy komentarz bo chcę poznać Waszą opinię na temat tego opowiadania. Doceniam każdą chwilę jaką poświęcacie czytając to co tu publikuję. Ale skoro już poświęcacie te kilka chwil na przeczytanie poświęćcie też chwilkę na skomentowanie, pozostawienie śladu po sobie. To naprawdę pomaga mojej wenie. Łatwiej jest mi pisać kiedy przeczytam Wasze opinie. Nie mam pojęcia kiedy pojawi się rozdział... To zależy od Was. Bo to dzięki Wam piszę. Mam motywację. Pomysły nie wystarczą. Potrzebuję też kogoś kto te pomysły przeczyta, oceni. Dziękuje Wam za uwagę. Nie wyznaję zasady czytasz=komentujesz ale te komentarze są dla mnie cenne.  Myślę, że jak będzie 20 komentarzy to zacznę pracować nad rozdziałem.


Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam H.R

21 komentarzy:

  1. Swietnie piszesz ;3 I chce kolejny rozdzialek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejcia blagam nie rezygnuj z tego bloga!!!
    Jest wyśminity!! Opowiadanko mega interesujące i wciągające.
    Mam nadzieję że wena wróci i niedługo ujrzymy następny rozdzialik. :D
    Pozdrawiam i z utęsknieniem czekam na więcej...
    P.S. Nie zwracaj uwagi na liczbę komentarzy to tylko liczba...liczy się ich jakość :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra to ja też skomentuje :D
    ja cię przepraszam ale ja czytam na telefonie i nie mogę za bardzo komentowac no ale dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, pisz i jeszcze raz pisz następny rozdział. Kocham parring Dramione. Twój blog jest jednym z moich ulubionych. Przepraszam że nie pisze komentarzy ale nie mam czasu.

    ~Lola~

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cię, bo sama mam taki sam problem na blogu. Wejść jest w ch*j a komentarzy po 7-8 ;/ Ostatni rozdział był na serio dobry i czekam na więcej :3 ~Łapa

    http://dramioneblo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz szybko kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, przestaną się tak droczyc rozdziały są swietne nie masz co się martwic mała ilością komentarzy, postaram skomentować każdy rozdzial na bieżąco, czekamy wszyscy na następna notke ;) *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. piszesz swietnie :) nie przejmuj się;P

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz następnego szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej weż nie bądż taka kapryśna ;P Dodawaj piszesz przefajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej weż nie bądż taka kapryśna ;P Dodawaj piszesz przefajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej weż nie bądż taka kapryśna ;P Dodawaj piszesz przefajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hermisiu moja droga!
    Ja mam 17 rodział a mój rekord to 6 komentarzy ale nie zniechęcam się i piszę :3 piszę dla tych którzy mnie czytają! Ty też pisz dla nas nie dla ilości komenatrzy :) a teraz szybko dodawaj mi rozdział bo inaczej do ciebie pójdę i rzucę na ciebie Crucio moją różdżką z pędzlem na jej drugim końcu ! Szybciorem !
    ~L.F.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Co? Zawiodlam się na tobie. Kocham twojego Bloga i czytam go praktycznie od początku. Nie rozumiem jak mozna myslec ze mnóstwu osób które czytaj tego bloga się nie podoba. I pamietaj! Zawsze wierz w siebie. Bo MY CIEBIE KOCHAMY I TWOJĄ TWÓRCZOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!

    Weronga

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie z Verą Wys.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tego, że tak wiele osób czyta to opowiadanie. Jestem bardzo mile zaskoczona. Na ilości komentarzy mi nie zależy ale na ich jakości. Chciałam poznać więcej opinii moich czytelników na temat tego opowiadania. Ostatnio spotkałam się z bardzo nieprzyjemnymi opiniami wysyłanymi do mnie na gg. To odebrało mi wenę, którą wy na szczęście powoli przywracacie. Piszę dla Was i dla siebie bo sprawia mi to ogromną frajdę. Ale po tych kilku negatywnych opiniach zachwiała się moja pewność, że to co robię ma jakiś sens. Wy przywróciliście mi wiarę i wenę. Dziękuje Wam za to. Jesteście najlepsi! Zabieram się za pisanie. Do środy będzie notka. Zawyżam termin bo pewnie napiszę ją już dzisiaj ale beta musi mieć czas na jej sprawdzenie. Przepraszam Was za te opóźnienia. Jeszcze raz Wam dziękuje za przywrócenie wiary i weny.


    Pozdrawiam,

    H.R.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ci co źle oceniają woje opowiadania po prostu zazdroszczą ci talentu do pisania
    Nie słuchaj ich i pisz dalej bo na prawdę zaj*biście piszesz
    Czytałam już wiele blogów o Hermionie Jako córce Voldzia i muszę przyznać, ze twój blog jest jednym z najlepszych i najciekawszych
    Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały
    Zrób coś dla mnie:
    Nie poddawaj się, nie zwracaj uwagi na negatywne komentarze, bo to co tworzysz to po prostu arcydzieło
    I nie sprowadzaj mnie na skraj szaleństwa, bo właśnie tak się zachowuję kiedy nie mogę przeczytać kolejnego rozdziału
    Ale pamiętaj tez o tym, że nie możesz zwrócić teraz uwagi na czas dodawanych notek
    Nadal dbaj o ich jakość tak jak robiłaś to do tej pory

    ~Azathra czuwa~

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chce nowyyy*.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog jest bardzo dobry i ciekawy . :) Czekam na następny rozdział . :D

    OdpowiedzUsuń