piątek, 29 marca 2013

Radzę omijać szerokim łukiem

Hej!
Zamieszczam tego posta żeby zapobiec szerzeniu się plagiatu.
Moi Drodzy! Proszę Was żebyście omijali tego bloga:
jak-slizgoni-z-gryffonami.blogspot.com

Autorka tego bloga jakaś Gabrysia ma czelność przypisywać sobie cudze dzieło.Dzieło tak wspaniałe jakim jest Dramione-Dwa Światy.
Gabrysia skopiowała z drobnymi poprawkami pierwszy rozdział tego opowiadania.I jeszcze jako szczyt bezczelności zaprosiła Venetię (autorkę Dwóch Światów) do przeczytania!
Żenada po całości..

Zapraszam na Prawdziwe Dramione:

dramione-dwa-swiaty.blogspot.com

Umieśćcie to ostrzeżenie także na swoich fanfickach o HP.

Dziękuje.
H.R

6 komentarzy:

  1. Czytałam to i na prawdę dziwię się jak można być tak głupim jak ta cała Gabi..
    PS. Widzę, że ty też czytasz Dramione - Dwa światy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i jestem oddaną fanką twórczości Noks

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam do cb pytanie.Oczywiście zamieszczę to ogłoszenie na moim blogu ale czy mogę skopiować twój post? Bo nie za bardzo wiem co mam napisać żeby było inaczej. Jeśli nie to spoko piszę sama :)
    Całuję
    Kath<3 moja-wersja-idramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście,że możesz użyć tego ogłoszenia na swoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram ,ponieważ Venetia pisze cuuuuuuuudownie!!!
    ~Lola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest THE BEST!! Kocham tamten blog no i to jasne twój.

    OdpowiedzUsuń